Секція 3


Коментарі

  1. Свєточка! Дуже сподобався твій досвід з проблеми " Організація методичної роботи школи з формування ІКТ-компетентності як важливої складової професійного розвитку педагогів." Як добре, що у переважної більшості ваших педагогічних працівників є грунтовні знання про сучасні інтернет-технології, їх творче впровадження на своїх уроках для реалізації навчально-виховних завдань.
    А ще мене вразив факт самостійного опановування нових технологій, які сприяють покращенню навчання та викладання. Скільки тільки сертифікатів мають ваші педагоги!

    З таким рейтингом можна проводити он-лайн методичні заходи у школі. Молодці! Це в ногу з часом! Це круто!

    ВідповістиВидалити
  2. Шановні колеги, хочу додати, що інформаційна компетентність вчителя передбачає широке використання комп'ютерної техніки, електронних варіантів навчальних матеріалів, навчальних програм, педагогічних технологій творчого характеру. Вчитель повинен володіти необхідною підготовкою для конкретної диференціації можливостей учнів залежно від індивідуальних особливостей, мотивації, вікових і психологічних особливостей.

    ІК – одна з основних компетентностей сучасного педагога, що має об'єктивну і суб'єктивну сторони. Об'єктивна сторона виражається у вимогах, які суспільство пред'являє до професійної діяльності педагога. Суб'єктивна сторона ІК визначається індивідуальністю вчителя, його професійною діяльністю, особливостями мотивації у вдосконаленні і розвитку педагогічної майстерності.

    ВідповістиВидалити
  3. Зацікавив матеріал про лонгрид, особливо його можливості використання в сучасній школі. Зараз багато учнів хворіють, є діти, які, з об'єктивних причин (погодні умови, несправний автобус), не підвозяться з інших сіл, а навчальний матеріал засвоїти треба. Тому використання можливостей лонгрид для дистанційного навчання було б доцільне. Та й тримати міцний зв'язок адміністрація - вчителі - учні - батьки було б легше. Але є проблеми: не всі учасники освітнього процесу мають цілодобовий доступ до мережі Інтернет, не всі батьки мають можливість, вміють або хочуть користуватись мережею. І

    ВідповістиВидалити
  4. Сьогодні наші вчителі йдуть в ногу з часом. ІКТ зустрічається на кожному кроці, і тому важко уявити свою роботу без них. Педагоги активно використовують на уроках інтернет-сервіси, які покращують роботу та знання учнів (Mindomo, Learning Apps, Pictochart, Padlet, Testeach та ін.). Ведеться шкільний блог «Школярик» (vynogradivka11@gmail.com), де кожен вчитель має доступ і може висвітлити свою діяльність. Мене також зацікавив матеріал про лонгрид, але ж знову постає проблема – відсутність комп’ютерів та інтернету в учнів вдома.

    ВідповістиВидалити
  5. Сьогодні інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного світу. В цих умовах революційних змін вимагає й система навчання. Нині якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Вони дають змогу вчителю краще подати матеріал, зробити його більш цікавим, швидко перевірити знання учнів та підвищити їхній інтерес до навчання. Вчитель має можливість отримувати найостаннішу інформацію, активно спілкуватися з колегами, учнями та батьками. Завдяки цьому підвищується авторитет вчителя, він дійсно може бути носієм культури, знань, усього передового.

    ВідповістиВидалити
  6. Дана стаття є цінним джерелом для директорів загальноосвітніх навчальних закладів, заступників директорів шкіл з навчально - виховної роботи. ІКТ дійсно сприяють підвищенню ефективності навчання та професіоналізму педагогів. Тому, на прикладі досвіду Нечаївської ЗШ І - ІІІ ст., можна і треба використовувати різноманітні форми і методи роботи. Дякую за досвід та цікавий статтю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякуємо за позитивну оцінку досвіду роботи нашого колективу.

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Інформаційний лист