Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі районного Інтернет-семінару заступників директорів з навчальної, навчально-виховної роботи закладів освіти з проблеми «Створення інноваційної моделі діяльності методичної служби освітнього закладу» 29-30 листопада 2017 року Напрями роботи 1. Навчально-інформаційний онлайн-простір для забезпечення неперервного навчання педагогічних працівників. 2. Формування єдиного інформаційно-освітнього простору закладу освіти. 3. ІКТ-компетентність як складова професійного розвитку педагога. Платформа проведення: Дистанційна - розміщення (з 25 по 28 листопада 2017 року) та обговорення (з 29 по 30 листопада 2017 року) на блозі інтернет-семінару ( https://2930112017.blogspot.com/ ). Мова конференції: українська. Умови участі у роботі семінару Для включення теми до програми Інтернет-семінару та розміщення матеріалів необхідно до 28 листопада 2017 року подати заявку на участь, текст виступу та матеріали з досвіду роботи за ад
Танічка! Цілком погоджуюсь з допомогою ПК вчительна своїх уроках може творити чудеса. Я особисто користуюся сервісами Google: пошуковою системою, нтернет-проектом Вікіпедія, а особливо з підключенням до мережі Інтернет та встановленням роултера відеоролики з ютуба стали доступними на кожному уроці. А як складно пояснити хімічні процеси без хімічних реактивів. А от завдяки віртуальної лабораторії запросто!
ВідповістиВидалитиЯ згодна з тобою, що використання інформаційних технологій дозволить нам, як адміністрації школи, так і педагогічним працівникам, уникнути морального зносу колективу, вдихнути нове життя в традиційну методику уроку. Це клас!
Так переваги роботи з комп’ютером на уроці: скорочується час вироблення необхідних технічних навичок учнів; збільшується кількість тренувальних завдань; природно досягається необхідний темп роботи учня; легко досягається диференціація навчання; учень стає суб’єктом навчання, тому що програма вимагає від нього активного управління; з’являється можливість моделювати безліч процесів, за допомогою комп’ютерної анімації створювати на уроці ігрову пізнавальну ситуацію; урок можна забезпечити матеріалами, користуючись засобами телекомунікацій; діалог із програмою отримує характер навчальної гри, і у більшості дітей підвищується мотивація навчальної діяльності; на обробку результатів діагностування використовується досить мало часу; учні в будь-який момент можуть повернутися до теоретичного матеріалу під час виконання домашнього завдання.
ВідповістиВидалитиНа сьогоднішній день ПК це надійний помічник. Вчитель намагається з усіх сил донести знання до учнів .Все для дитини!!! Особливо велике значення має використання ПК на уроках природничого циклу. Подорожуємо сидячи в класній кімнаті.
ВідповістиВидалитиТак, на сьогодні кожен вчитель вільно володіє ІКТ, успішно застосовує на уроках і не тільки. На жаль, матеріальна база закладу не на найкращому рівні, тому з допомогою Інтернет-сервісів вчитель вдосконалює свої уроки, директор проводить наради, педагогічні ради. Адміністрація інформує вчителів за допомогою електронної пошти, тому вони завжди вчасно проінформовані, а це впливає на якісну роботу закладу.
ВідповістиВидалити