Секція 1


Сделано на Padlet

Коментарі

  1. Дійсно, при допомозі Google форм можна наповнивши відповідним матеріалом (наприклад, тестовим), отримати форму для он-лайн перевірки знань учнів.
    Зручність використання даної форми полягає в тому, що вчитель може переглянути відповіді учнів поіменно із зазначенням дати і часу, коли дана форма опрацьовувалася. На сучасному етапі запровадження ІКТ з використанням комп'ютерних мереж і онлайнових засобів, навчальні заклади отримали можливість подавати нову інформацію, задовольняючи індивідуальні потреби кожного суб’єкта навчального процесу. Ефективність такого навчання залежить від вмілої організації вчителем навчального процесу як на заняттях, так і в позаурочний час. Разом з тим від того, як кожний учень уміє самостійно працювати, опановуючи необхідну інформацію, залежить рівень його навчальних досягнень. А як зручно проводити та аналізувати анкетування учнів , батьків , вчителів!

    ВідповістиВидалити
  2. Хочу додати колего, що контроль знань у навчально-виховному процесі виконує цілий ряд функцій: оцінюючу, стимулюючу, розвиваючу, навчальну, діагностичну, виховну та інші.
    Процес контролю – одна з найбільш трудомістких і відповідальних операцій у навчанні, пов’язана з гострими психологічними ситуаціями як для учнів, так і для викладача.
    Традиційні методи контролю потребують багато часу та містять елемент суб’єктивного ставлення викладача. Тестовий контроль дає можливість викладачеві упродовж досить обмеженого часу перевірити якість знань у значної кількості учнів, за його допомогою стає можливим контроль знань на необхідному, заздалегідь запланованому рівні.
    Для створення тестів можна використовувати багато сервісів, які полегшать підготовку і проведення тестування. Одним з найшвидших і простих способів створення тесту є використання Google Форми – частина офісного інструментарію Google Drive.

    ВідповістиВидалити
  3. З Google формами познайомилась на курсах підвищення кваліфікації в січні 2017 року. При Скрипці А. було практичне заняття, де ми вчилися створювати ці форми. Користуватися ними практично й зручно Перевагою Google форм є те, що учень може вдома виконати завдання і відразу отримати оцінку, але ж єдина проблема, відсутність в більшості учнів комп'ютерів та мережі Інтернет вдома, але в закладі вчителі практикують: н-д: перевірка д/з, тестові завдання. . Між вчителями можна проводити анкетування, моніторинги та ін

    ВідповістиВидалити
  4. Під час тренінку Скрипки А.В. навчилася створювати ментальні карти в сервісі Mindomo. Отримала сертифікат. Дуже зручно при використанні на уроках, особливо для пояснення нового матеріалу та засвоєння матеріалу. Вчитель зарубіжної літератури Курінна О.В. отримала сертифікат за участь у вебінарі «Інфографіка на уроках зарубіжної літератури».

    ВідповістиВидалити
  5. Запровадження ІКТ з використанням комп'ютерних мереж і онлайнових засобів, освітні заклади отримали можливість подавати нову інформацію, задовольняючи індивідуальні потреби кожного учня та вчителя . Якість такого навчання залежить від вмілої організації вчителем навчального процесу як на заняттях, так і в позаурочний час. Разом з тим від того, як кожний учень уміє самостійно працювати, опановуючи необхідну інформацію, залежить рівень його навчальних досягнень. Дуже зручно проводити та аналізувати анкетування учнів , баттьків та вчителів.

    ВідповістиВидалити
  6. Ментальні карти є зручною, ефективною технікою візуалізації мислення та альтернативного запису. Їх використання при вивченні гуманітарних дисциплін є досить результативним, оскільки вони сприяють ефективному конспектуванню тем, навчальної літератури, допомагають у вирішенні творчих завдань, проведенні тренінгів, семінарів, навчальних практик.

    ВідповістиВидалити
  7. Погоджуюсь з колегами, що застосування Google-сервісів у роботі вчителя є однією з умов створення ефективного освітнього середовища у навчальному процесі. Зазначені сервіси дозволяють урізноманітнити уроки, застосувавши різні види навчальної діяльності учнів, активізувати їхню увагу, удосконалити процес навчання, зробити його більш цікавим, захоплюючим, доступним, запам’ятати більший обсяг поданої інформації, створювати навчальний електронний контент.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Інформаційний лист